نمایندگان از تمام توان خود برای تصویب منطقه آزاد سیستان در مجلس استفاده کنند - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : امام جمعه زابل عملیاتی شدن طرح منطقه آزاد تجاری، صنعتی سیستان را خواستار شد و اظهار داشت: انتظار است این طرح هر چه سریعتر به مجلس شورای اسلامی ارائه شود و نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز از تمام توان خود برای تصویب آن استفاده کنند.

کیخا

حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه زابل افزود: نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان با طرح سوالی از وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی پیگیری این پروژه مهم را خواستار شوند.
وی با بیان اینکه از این پس هیچ مسئولی در سیستان حاشیه امن خبری نخواهد داشت، تصریح کرد: به مسئولان استانی این پروژه یک هفته فرصت داده می شود تا گزارشی از روند اجرای این پروژه به مردم ارائه کنند.

وی گفت: مردم سیستان بیش از دیگر نقاط کشور نیازمند ایجاد اشتغالند که با تاسیس کارخانه و واحدهای تولیدی مشکل بیکاری مردم منطقه تا حدی حل می شود.
حجت الاسلام کیخا با اشاره به ۲۶ آبان روز خودکفایی گندم تاکید کرد: خارج کردن اقتصاد مقاومتی از شعار و بردن آن بر سر سفره مردم از امور واجب برای مسئولان و سیاسیون کشور است.
وی افزود: مردم از تولیدات ملی استفاده و تولید کنندگان نیز حقوق مشتری را رعایت کنند.
امام جمعه زابل با تبریک روز کتاب و کتابخوانی بیان کرد: طرح کتابخوانی گروهی در مساجد و منازل ایجاد و کتاب به صورت گروهی به بحث گذاشته شود.
وی ادامه داد: فرهنگ کتابخوانی جزو لوازم زندگی امروز است و باید دانش آموزان و جامعه به روش مناسب کتابخوانی سوق داده شوند.