بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از مراکز درمانی زاهدان - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به سیستان‌و‌بلوچستان از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفتند.

دکتر پزشکیان در زاهدان

دکتر پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بازدید ازبیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: ما بدنبال کم شدن مرگ و میر ودر واقع سلامت مردم هستیم.

وی در حاشیه بازدید از بخش عفونی این بیمارستان گفت: کادر درمانی در این چند روزی که از شیوع بیماری آنفلوآنزا می گذرد خدمات شایسته ای ارائه کرده اند. و بزرگترین اولویت در این زمینه پیشگیری است که با رعایت آن کار درمان آسان تر خواهد شد.

دکتر پزشکیان همچنین در بازدید ازبخش پشتیبان بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان گفت: بالا بردن آگاهی مردم از مسائل سلامت و بهداشت، باعث غلبه بر هرگونه بیماری می شود.

وی ضمن ابراز رضایت وقابل قبول خواندن اقدامات انجام شده در این زمینه تصریح کرد: بزرگترین کمک رابه بخش بهداشت و درمان در این موقعیت زمانی رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع وصحیح خواهند نمود که همین امرنیز کاهش روند ابتلا به آنفلو آنزا را در پی خواهد داشت.

وی ضمن بازدید از مجموعه درحال احداث بخش اورژانس و همراه سرای بیمارستان خاتم الانبیا(ص) گفت: این چنین کارها و اقدامات ناب و بی نظیر نمونه بارز خدمات و باقیات الصالحات است که همراهیان بیماران جز رنج بیماری عزیزانشان دغدغه دیگری نداشته باشند.

در ادامه اعضای کمیسیون ضمن بازدید از مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی وستاد هدایت دانشگاه، از نزدیک نحوه روند اقدامات را در ستاد بحران بررسی نمودند.

گفتنی است در این سفرعلاوه بردکتر پزشکیان عضوکمیسیون ونماینده مردم تبریز، دکتر سلیمان عباسی نماینده مردم گنبد کاووس ودکترحلیمه عالی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند درمجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.