رسانه های منطقه سیستان باید به صورت کارشناسی به موضوعات مختلف بپردازند - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار – امام جمعه زابل گفت: رسانه ها به عنوان حنجره های گویای مردم در یک جامعه محسوب می شوند.

IMG-20160112-WA0024

به گزارش نی زار، حجت الاسلام کیخا که در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه سیستان سخن می گفت، اظهار کرد: مادامی که رسانه ای در مسیر خدمت به مردم منطقه گام بردارد تا جایی که امکان دارد از آن حمایت خواهیم کرد ولی اگر در این راه خدای نکرده دچار قصور و کوتاهی شد خود به خود از ذهن حذف می شود و ما هم حمایتی از آن نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: همسویی و همفکری در رسانه ها باید به گونه ای باشد که در جهت رفع مشکلات جامعه و برای رفع گرفتاری ها صورت پذیرد .

وی در ادامه افزود: اگر رسانه ها به درستی به رسالت رسانه ای خود در منطقه سیستان عمل کنند قطعاً اتفاقات خوبی در منطقه رقم خواهد خورد.

امام جمعه زابل اضافه کرد: رسانه ها باید با شگردهای رسانه ای خود به دنبال واکاوی موضوعات باشند و به صورت کارشناسی شده در جهت پوشش اخبار برآیند چراکه کار کارشناسی بر روی خبر موجب می شود که اخباری که منتشر می شود بازتاب بسیار خوبی در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام کیخا افزود: رسانه ها باید با پرداختن صحیح به مشکلات منطقه سیستان، اجازه ندهند تا حاشیه امن خبری برای مسئولینی که کم کاری می کنند ایجاد شود.

وی تصریح کرد: همسویی و هم گامی رسانه ها برای رفع معضلات منطقه سیستان موضوعی است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد.

امام جمعه زابل در این نشست همچنین به انتقال آب زابل به زاهدان نیز اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی که سیستان با معضل خشکسالی های پیاپی مواجه است حال که آب به شهرستان زاهدان انتقال داده می شود بهتر است که درآمدهای حاصله، برای آبادانی این منطقه واقعاً محروم صرف شود تا این امر باعث ایجاد امید به ماندگاری در مردم منطقه گردد.

منبع : ایسنا