قطار فجر به سیستان و بلوچستان رسید/آغاز جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۹ بهمن در زاهدان - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نـــــی زار : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر از ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر در زاهدان آغاز می شود.

به گزارش نـــــی زار به نقل از ایسنا، حسین مسگرانی در نشست خبری برگزاری چهارمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر با همکاری استانداری استان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل محدودیت سالن نمایش درخواست اکران ۶ فیلم سینمایی از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داده شده و تفاهم نامه ای با اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران مبنی بر اکران فیلم امضا شده است.

وی با بیان اینکه این فیلم ها در سه سانس ۱۶،۱۸ و ۲۰ اکران می شود افزود: در روز افتتاح جشنواره فیلم فجر در استان اولین اکران فیلم در ساعت ۱۸ می باشد.

مسگرانی هدف از اکران فیلم در زاهدان را بهره مندی مردم از فیلم ها و ایجاد فضای مثبت در زمینه فیلم سازی در استان دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم جشنواره فیلم فجر تاثیر مثبتی در فضای فیلم استان داشته باشد و امکانی برای فیلم سازی در استان فراهم کرده و هنرمندان بتوانند از ظرفیت بکر این استان برای فیلم سازی بهره ببرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت :جشنواره فیلم فجر بهانه ای است برای رونق سینما در استان و تلنگری به فضای سینمایی استان می باشد.

وی همچنین در خصوص هزینه بلیط فیلم فجر بیان کرد: هزینه بلیط برای جشنواره فیلم فجر در استان ۵ هزار تومان است که برای دانشجویان، کارمندان دولت و ایثارگران ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

مسگرانی از وجود سانس های ویژه برای اصحاب رسانه و هنرمندان برای نقد و بررسی فیلم خبر داد و تصریح کرد:همزمان با افتتاح جشنواره فیلم فجر در زاهدان جشن بزرگ انقلاب نیز برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.