استاندار : محصول انتخابات ایجاد انسجام در بین مردم به عنوان یک سرمایه ملی باشد/با تخریب دیگران پله ای برای رشد خود نسازیم - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : استاندار خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس : زیستن با هم را مبنای تبلیغ قرار دهید .

استاندار سیستان و بلوچستان در جمع نامزدهای انتخابات مجلس ، اخلاق  و حفظ کرامت انسانی در تبلیغات را برجسته ترین ارزش عنوان  کرد .

مهندس هاشمی اظهار داشت :  انتخابات مجرایی برای انتقال حق است . حق را به مردم بدهید و با تخریب دیگران پله ای برای رشد خود نسازیم به تبلیغی رو بیاوریم که بتواند ایمان و عشق را با خدمت صادقانه بر مردم نمایان سازد.

به گزارش نی زار ، گردهمایی توجیهی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز در محل استانداری به ریاست استاندار و با حضور کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان  برگزار شد .

استاندار با اشاره به اینکه محصول انتخابات رشد سیاسی جامعه است ، گفت : اجتماعات و میتینگها در روزهای تبلیغات به اوج می رسد و کسی نمی تواند مانع اجتماع طرفداران نامزدی شود و باید  این اجتماعات منجر به روشن شدن رویکرد و نگاه کاندیدا برای مردم گردد  .

وی در این راستا افزود : انتخابات عنصری برای زایش پدیده دولت ملت  در جامعه است چراکه دید بلند مقام معظم رهبری و قانون اساسی جذب و مشارکت حداکثری و حفظ آرای مردم به عنوان حق الناس می باشد .

استاندار خطاب به نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : این استان ساختار ایلی ، طایفه ای ، قومی و مذهبی دارد پس باید محصول انتخابات در این استان ایجاد انسجام در بین مردم به عنوان یک سرمایه ملی باشد نه خسارت زایی برای استان .

مهندس هاشمی در پایان با تأکید بر این نکته مهم که زیستن با هم را مبنای تبلیغ قرار دهید افزود : در استان ما امروز به دلیل درک بالای مردم و نقش اثربخش دستگاههای امنیتی استان و نگاه بلند مقام معظم رهبری و دولت فضای خوبی شکل گرفته که شکل گیری این فضای توسعه محورنتیجه وحدت و زیستن با هم است  .

جمشیدنژاد  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز در این جلسه ضمن  تقدیر و تشکر از کاندیداها به جهت حضور در عرصه  انتخابات ، از آنها به عنوان افرادی یاد کرد که توانمندیهای خود را باور داشته و با حضور در صحنه  و عبور از کانالهای تأیید صلاحیت موجبات شور و نشاط انتخابات را فراهم آورده اند .

وی حضور هر یک از کاندیداها در عرصه انتخابات را به منزله تریبونی برای تبادل فکر و اندیشه  خواند و عرصه تبلیغات را عاملی برای رشد افکار و اندیشه های  مردم عنوان کرد . وی در بخش دیگر از سخنان خود نامزدهای انتخابات را به پرهیز از تخریب رقبا توصیه کرد و افزود : تخریب سایر نامزدها در تبلیغات ، خلاف قانون  است و از مبادی قانونی به شدت پیگیری می گردد .

معاون سیاسی اجتماعی استاندار همچنین بر نظارت و کنترل بر ستادهای انتخاباتی توسط خود نامزدها و گماردن افراد خوش نام و با سابقه در ستادها  تأکید کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.