نگاه جهاد دانشگاهی استفاده از تمام ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف در منطقه سیستان است - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نـــــی زار – مدیر جهاد دانشگاهی زابل گفت: یکی از ظرفیت های خوب جهاد دانشگاهی برخورداری از مراکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت و استفاده از نیروهای متخصص در این زمینه است.

ax

مهدی کشته گر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استفاده از تمام ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف در منطقه سیستان را نگاه جهاد دانشگاهی ذکر کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف سبب توسعه و پیشرفت منطقه سیستان می شود.

وی گفت: جهاد دانشگاهی بعنوان یک نهاد انقلابی و توانمند در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی در کشور مطرح است و در فعالیت های علمی و تحقیقاتی فعالیت گسترده دارد.

مدیر جهاد دانشگاهی زابل با اشاره به دوری مسافت منطقه سیستان از مرکز استان، افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و دولتمردان بر هیچکس پوشیده نیست اما استفاده از مزیت های مرز به عنوان فرصتی استثنایی، احداث کارخانجات و راه اندازی مجدد تجارت چمدانی سبب ماندگاری و امید به مردم منطقه می شود.

کشته گر ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی سیستان را یکی از بهترین اقدامات دولت تدبیر و امید به منظور ماندگاری مردم در این منطقه مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: جهاد دانشگاهی در سال ۸۵ در زابل راه اندازی شده و تاکنون توانسته در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با بهره گیری از مرکز آموزش علمی کاربردی، خبرگزاری های ایکنا و ایسنا، آموزش های تخصصی کوتاه مدت و مرکز افکار سنجی دانشجویان در این شهرستان فعالیت داشته باشد.