منابع آگاه ! بهانه های جدید برای اقدام غیرمنصفانه منطقه آزاد چابهار / شاید هم بگویند فتوشاپ است !!! - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار؛پس از انتقادات فراوان از اقدام عجیب منطقه آزاد چابهار در حمایت از تیمهای غیربومی به جای تیمهای استانی، خبرنگار إسنا بنا به گزارش خودش عنوان کرده سراغ یک منبع آگاه از تیم فوتبال صبای قم رفته و این منبع به اصطلاح آگاه گفته از سازمان منطقه آزاد چابهار هیچ پولی دریافت نکرده ایم !

در مسابقه بین استقلال تهران و صبای قم ،تیم قوتبال صبای قم از آرم و نام منطقه آزاد چابهار بر روی لباس وپیراهن بازیکنان تیمش استفاده کرد.

همکاران رسانه ای در إسنا مدعی شده اند یکی از دوست داران و هواداران تیم فوتبال صبای قم که در منطقه آزاد چابهار هم به عنوان سرمایه گذار مشغول به کار وسرمایه گذاری میباشد و رشد وتعالی منطقه آزاد چابهار برای ایشان از اهمیت خاصی برخوردار است و با پرداخت هزینه ، اسپانسری و چاپ آرم واسم منطقه آزاد چابهار بر روی لباس تیم را برعهده گرفت !

در جواب این دوستان باید گفت تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ! ضمنا اینکه چرا این منبع آگاه و به اصطلاح دلسوز معرفی نمی شود تا واقعیت مشخص شود یا اینکه چرا مسئولین منطقه آزاد چابهار در این خصوص اظهارنظر نمی کنند؟!اینکه منطقه آزاد چابهار به جولانگاهی برای  منافع افراد غیر بومی تبدیل شده شکی نیست اما اینکه افراد یا رسانه هایی بخواهند سعی در توجیه اقدامات غیر منصفانه داشته باشند حزن انگیزتر است.

منطقه آزاد چابهار اگر سرمایه گذار دلسوز دارد و منافعی در کار نیست بهتر نیست از طریق تیمهای استانی این منطقه تجاری را معرفی کند ؟! همان تیمهایی که در لیگ برتر والیبال ، لیگ دسته ٢ فوتبال ، لیگهای برتر کبدی و کریکت و … حضور داشتند و حتی مجبور بودند کاسه ی گدایی به دست بگیرند و منطقه آزاد برای آنها همواره منطقه ی ممنوعه بوده است !

بهتر نیست مسئولین منطقه آزاد چابهار به جای تغییر رویه ، عذرخواهی و حمایت از تیمهای استان ، سعی در توجیه اقدامات سودجویانه ی شخص یا اشخاص منتسب به این ماجرا نداشته باشند و بیشتر از این با بهانه های واهی به شعور مردم استان توهین نکنند؟!

نویسنده:احسان محمدی صادق/ سیمای ورزش