معرفی جوانان با انگیزه یکی از اهداف تیم کبدی پدافند هوایی است - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

سید جواد پور نیک قلب روز /سه شنبه/ در گفت و گو با خبرنگار نی زار اظهار داشت: در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کبدی ایران تیم رعد پدافند هوایی درمنطقه یک به عنوان سرگروه به مرحله بعدی راه یافت و تیم نیروی زمینی ارتش به عنوان تیم دوم و ساری مازندران تیم سوم به مرحله نهایی راه یافتند.

وی اضافه کرد: تیم رعد پدافند هوایی که امسال به عنوان یکی از نمایندگان استان گلستان در لیگ برتر شرکت کرده مدعی قهرمانی است که از کادر فنی و بازیکنان ملی پوش و تراز اول کشور برخوردار است و با جوانگرایی در این دو مرحله گذشته با انتخاب بازیکنان از رده سنی جوانان که در مسابقات قهرمانی کشور مورد تائید کادر فنی این تیم قرارگرفتند تا دراردو ها مسابقات نیمه نهایی شرکت کنند.

رئیس هیئت کبدی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: معرفی جوانان با استعداد در کنار بازیکنان باتجربه و با انگیزه در مسابقات یکی از اهداف این تیم است.

وی ادامه داد: از سیستان آقای کیانوش نادریان به عنوان مربی ، معراج شیخ از لژیونرهای کبدی ایران ، سلیمان پهلوان از بازیکن ملی پوش و نائب قهرمان جهان وجوانان با استعداد سیستانی مانند مهرداد ظفر دانش و آرمین اکبری به عنوان بازیکن در این تیم حضور دارند.

مدیر تیم کبدی رعد پدافند هواییگفت: از زحمات امیر سرتیپ فرزاداسماعیلی فرماندهی محترم قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران ، امیرسرتیپ سعید سعیدی فرماندهی منطقه پدافند هوایی قرارگاه خاتم النبیاء ((امام حسن مجتبی (ع) )) وهمچنین سرهنگ فرماندهی و کنترل محمد صانعی مدیریت تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران که همیشه حامی این تیم هستند و زحمات زیادی برای رشد توسعه تعمیم رشته ورزشی کبدی در سطح نیروهای مسلح و کشور دارند تشکر و قدردانی می کنم.

%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%82%d9%84%d8%a8