کمترین آسیب نوروزی در نیمروز با حضور به موقع و سریع نجاتگران هلال احمر - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار – رئیس جمعیت هلال احمر نیمروز در گفتگو با خبرنگار نی زار گفت: تلاش های نیروهای امدادی و جوانان شهرستان در کمک به آسیب دیدگان و مسافران ستودنی است.

محمد کرمی زاده از امداد رسانی دو پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای در دو محور مواصلاتی نیمروز خبر داد و افزود: نیروهای امدادی در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافرین بوده اند

وی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال ‌احمر توان فوق العاده‌ای را برای ایام نوروز بکار گرفته است، تصریح کرد:  حوزه امداد جاده ای یکی از فعالیت های هلال احمر به شمار می رود که خوشبختانه در طول اجرای طرح نوروزی به جز دو یا سه مورد ، حادثه جاده ای نداشتیم که آن هم با حضور به موقع و سریع نجاتگران ، شاهد کمترین آسیب بوده ایم.

کرمی زاده افزود : با حضور و استقبال قابل توجه نجاتگران و نیروهای امدادی و داوطلبان و همچنین جوانان فعال ، جمعیت هلال احمر در راستای خدمت رسانی به مردم هیچ گونه مشکل و کمبودی نداشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز ضمن تشکر از فعالیت های امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر خاطر نشان کرد: خدمت بی منت به مسافران و هموطنان از طرف همکاران هلال احمر ستودنی و قابل ستایش است.
محمد کرمی زاده با اشاره به پست موقت راهنمای مسافران نوروزی ادامه داد: در راستای بهبود رفتارهای ترافیکی رانندگان ، توزیع بروشور و اقلام فرهنگی توسط جوانان این جمعیت انجام شده است.