فریب افکار عمومی برای جبران کم کاری و ضعف!! - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : این روزها یکی از دو نماینده پر مدعا سیستان طی نامه ای از وزیر علوم بابت پرداخت بدهی های دانشگاه زابل به شهرداری تشکر کرد که به نوبه خود اقدام شایسته و پسندیده ای است.

اما گویا اطرافیان جناب نماینده که دستشان از همه جا کوتاه بوده است و در آثار تاریخی روزگار می گذرانند، برای فریب مردم این نامه را منتشر و وصول آن بدهی را مدیون زحمات نماینده دانسته اند.

برای پیگیری این موضوع تحقیقاتی صورت گرفت؛ از مجموعه شهرداری زابل و در ادامه به سراغ رئیس و معاون دانشگاه زابل رفتیم تا اذهان عمومی روشن شود تا بلندگو به دستان ناامید، نامه پوچ نماینده خویش را اینگونه مثبت جلوه ندهند.

به گزارش  نی زار، مصطفی خواجه گفت: در پی درخواست های متعدد معاونین اداری مالی کلیه دانشگاه های کشور در جلساتی که در تهران با حضور معاونین فرهادی وزیر علوم برگزار می شد جهت تخصیص اعتبار برای پرداخت مطالبات شهرداری ها وزارت بر آن شد تا بودجه ای را به صورت اوراق مشارکت اسلامی به دانشگاه ها بدهد.

 

معاون اداری مالی دانشگاه زابل گفت: در این مدت نوبخت معاون رئیس جمهور و امید معاون مالی وزیر علوم تحقیقات در کنار معاونین مالی کلیه دانشگاه های کشور پیگیر تخصیص اعتبار بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: مبلغ ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ به صورت اوراق مشارکت اسلامی به دانشگاه زابل جهت پرداخت بدهی به شهرداری تخصیص یافت که مبلغ ذکر شده در نامه که ۳۰ میلیارد عنوان گردیده صحیح نیست.

 

خواجه در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که نماینده چه پیگیری و همراهی در این روند داشته است با تاکید مجدد گفت: این بودجه برای کلیه دانشگاه های کشور تخصیص داده شده است،و من خبری از پیگیری دکتر دهمرده ندارم.

همانطور که مشاهده کردید مسئولان دانشگاه هیچ یک در جریان پیگیری های نماینده نبودند.

نکته ای که در این بدهی میلیاردی دانشگاه به شهرداری جالب توجه می باشد این است که بیشتر این بدهی مربوط به زمان ریاست همین نماینده مدعی است، که با ندانم کاری خویشبخش اعظم این بدهی را برای دانشگاه ایجاد نموده است.

 

 

اگر در همان زمان که ساخت ساز انجام می شد از شهرداری پروانه ساخت کسب می شد، پرونده آن راهی کمیسیون ماده ۱۰۰ و شامل جریمه میلیاردی نمی شد.

 

اگر شما نماینده محترم این توان که مدعی آن می باشید را دارید بودجه ای جذب نمایید که از تعطیلی پروژه های در حال ساخت و تاخیر در پرداخت حقوق کارمندان جلوگیری کُند نه اینکه یک بودجه را که به تمام دانشگاه ها تخصیص داده شده را به نام خویش مصادره کنید.

 

 

بلندگو به دستان نماینده و کانال تلگرامی منتصب به وی از آنجاییکه هیچ اقدام مثبتی از نماینده خود سراغ ندارند، به محض روعیت این اقدام مثبت که کاملا بی ربط به ولی نعمتشان است دست به بزرگ نمایی و به به و چه چه زدن زدند و با تمام قوا در فضای مجازی و سایت های منتصب نامه را نشر دادند.

برادرانی که خویش را به القاب و نام هایی چون مطالبه گر، فعال اجتماعی، نخبه و غیره می خوانید سیاه نمایی و سهم خواهی های خویش را تمام کنید و برای آبادی سیستان قدم بردارید.

 

زمانی که سخن از حرکت و تغییر از من و تو باید آغاز شود و لاغیر . . . به میان می آورید پایبند باشید و حرف و عمل خویش را باهم یکی کنید./گندم خبر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.