کارخانه تولید لوله های GRP زابل بالاترین استاندارد جهانی را دارا است - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار – مدیر کارخانه اویسا پارسه زابل گفت: کارخانه تولید لوله های GRP (فایبرگلاس) زابل بالاترین استاندارد جهانی را دارا است و سرعت انجام عملیات اجرایی با وجود این لوله ها نسبت به دیگر لوله های موجود بیشتر است .
به گزارش نی زار،  بهرام امام در بازید رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان زابل به مناسبت روز تامین اجتماعی از قسمت های مختلف این کارخانه ضمن تشکر از حضور آقای ارجونی، رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان زابل از بیمه پرسنل و کارگران کارخانه گزارش جامعی ارائه کرد.

وی اظهار داشت: در این مجموعه اصل کار بر اجرای قانون و قانون مندی مهم ترین هدف کارخانه است.

وی اضافه کرد: تمامی پرسنل و کارگران کارخانه دارای بیمه مسئولیت مدنی کافرما در قبال کارکنان، بیمه عمر زمانی و حوادث تکمیلی، بیمه گروهی مازاد درمان و آتش سوزی هستند و تمامی هزینه های بیمه را کارخانه آویسا پارسه به صورت منظم و در موعد مقرر پرداخت می کند.

وی در زمینه فعالیت های ورزشی پرسنل کارخانه بیان کرد: برای نیروهای این کارخانه، استخر، سالن فوتسال و بدن سازی اجاره و در اختیار پرسنل قرار داده شده است.

مدیر کارخانه آویسا پارسه شهرستان زابل ادامه داد: برای حمایت از ورزش کشتی در سیستان اقدامات لازم و در حد توان را انجام داده ایم.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان زابل در این دیدار اشتغال را به عنوان مهمترین اصل بیان کرد و گفت: مهم ترین هدف بنده از این بازدید دیدار با کارکنان و کارگران این کارخانه به مناسبت روز تامین اجتماعی است.

وی افزود: ار کارشناسان اداره تامین اجتماعی در مورد کارخانه آویسا پارسه تعاریف بسیاری شنیده ام به همین خاطر اولویت اول این اداره را دیدار با مدیریت و کارکنان این مجموعه قرار دادم.

وی همچنین از مدیریت کارخانه آویسا پارسه به خاطر تولید و اشتغال زایی در منطقه تشکر کرد.

علیرضا باقری سرپرست برنامه ریزی کارخانه آویسا پارسه در این بازدید پیرامون چگونگی مراحل تولید لوله های فایبرگلاس توضیحاتی ارائه کرد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.