به دستگاههای اجرایی در زابل تاکید می شود با جهاد دانشگاهی ارتباط قوی برقرار کنند/نمره‌ای که می‌توان به جهاددانشگاهی داد، نمره‌ای عالی است - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار – فرماندار زابل گفت: جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس تا کنون خوشبختانه توانسته در عرصه های مختلف از جمله علمی، پژوهشی، صنعتی و پزشکی اقدامات خوبی را در کشور انجام دهد.

هوشنگ ناظری، با اشاره به اقتصاد مقاومتی و اهمیت این موضوع، افزود: یکی از ویژگیهای اقتصاد مقاومتی توجه به مباحث دانش بنیان می باشد و اولین جایگاهی که می تواند مباحث اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند ورود به بخش علمی و پژوهشی است که خوشبختانه جهاددانشگاهی توانسته به خوبی طی چندسال اخیر در بخش اقتصاد مقاومتی کار کند.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان نیز کارهای خیلی خوبی را در بحث مطالعات انجام داده است.

وی اضافه کرد: قانونگذار نیز برای این نهاد انقلابی به عنوان یک مرکز پژوهشی، بصورت قانونی تسهیلاتی را قائل شده که براین اساس، دستگاههای اجرایی می توانند بدون اینکه پروژه های پژوهشی خود را به مناقصه بگذارند، با جهاد دانشگاهی وارد مذاکره شده و قرارداد منعقد نمایند.

فرماندار زابل در ادامه افزود : دستگاههای اجرایی می توانند از طریق توان علمی جهادگران جهاددانشگاهی در راستای رسیدن به اهداف عالیه علمی گام بردارند.

ناظری ادامه داد: به دستگاههای اجرایی در زابل تأکید می شود که ارتباط خود را با این نهاد انقلابی بیش از پیش برقرار نمایند.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در هرمقطعی از ابتدای تاسیس تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده است و در بحث اقتصاد مقاومتی نیز می تواند با ایجاد شرکتهای دانش بنیان درکنار وزارتخانه هایی که کارهای پژوهشی انجام می دهند کار کند به گونه ای که در صورت نبود جهاد دانشگاهی در کارهای پژوهشی، به وضوح، فقدان کارهای پژوهشی احساس می شود.

فرماندار زابل گفت: نمره ای که می شود به جهاددانشگاهی داد، نمره عالی است./ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.