ورزش و جوانان زابل نیازمند خانه تکانی اساسی ست/انفعال در حوزه ورزش و جوانان سیستان بیداد می کند! - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : وظایف یک مدیر ورزشی در آسیب شناسی ها مدیریت باید با تحولات سازمانی مدنظر قرار بگیرد؛ زیرا مدیریت وظیفه دارد تحولاتی مثبت در سازمان ایجاد کند.

شاکله مدیریت برنامه ریزی است و یک مدیر باید برنامه ریز باشد. شاکله برنامه ریزی هم شناخت است؛ وقتی می گوییم شناخت، دانش و تجربه علمی و عملی مطرح است که وقتی وارد هر سیستمی می شود، بتواند صدای محیط سازمانی را بشنود و بداند که باید به چه نقطه ای دست پیدا کند.

بر اساس پیگیری های خبرنگار نی زار ، عملکرد حوزه ورزش و جوانان شهرستان زابل مطلوب نیست و انتظارات مردم ، جوانان و ورزشکاران در این زمینه برآورده نشده است.

صدای اعتراضات ورزشکاران ، ورزش دوستان و جوانان در زابل بلند است و این چالشیست برای مدیریت و مسئولین ورزش وجوانان استان زیرا وقتی به آسیب شناسی مشکلات موجود در ورزش زابل ورود میکنیم  ضعف مدیریت در این سازمان کاملا مشهود است و به چشم می خورد چراکه هیچ برنامه ریزی وشناخت ،دانش وتجربه ی علمی و عملی در مدیر این مجموعه پیدا نیست و ورزش زابل را به زوال نزدیک ونزدیکتر میکندو انتظار می رود مدیریت ورزش و جوانان استان اقدام عملی و مناسبی در این زمینه انجام دهد و با نگاه به شرایط موجود و ضعف هایی که وجود دارد، تصمیم گیری کند.

حوزه ورزش و جوانان بسیار با اهمیت است، خصوصا با توجه به نگاه خاص و مثبت دولت تدبیر و امید به این حوزه و می طلبد یک فرد توانمند از بدنه جوانان ورزشکار وقهرمانان و مدال آوران این مجموعه در این بخش در زابل بر سر کار بیاید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.