مهم رد نشدن نزد مردم است! - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : مصاحبه ی اخیر مسوول شورای نگهبان استان سیستان و بلوچستان نکاتی را به همراه داشت که لازم دانستیم تحلیلی در مورد آن ارایه دهیم .

جناب آقای مجلسی مسئله مردم قطعا این نیست که فلانی باشد و فلانی نباشد؛ مسئله‌ آنها این است که به یک ملت بزرگ بزرگی فروخته می‌‌شود. آن چیزی که مردم را عصبانی می‌کند و به واکنش وا می‌دارد آن است که به صریح‌ترین لهجه بزرگی آنان #انکار می‌شود.

لذا از جنابعالی تقاضا داریم این بار در تایید صلاحیت هایتان کمی تامل بیشتری کنید تا محور اصلی در شایسته سالاری ،قبولی در آزمون #انتخاب_مردم بشود.

چنان که باز میشناسیم افرادی را که وابسته به برخی #جریان ها نیز میباشند و حتی چندین مرحله نیز جهت شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده اند ولی به همان تعداد دفعه ای که شما تاییدشان کردید در محضر #مردم با قدرت #رد شدند.

البته در بین تایید صلاحیت شدگان هم باز میشناسیم افرادی را که توانستند رای مردم را با ترفندهای خاص بگیرند اما وضعیت #اخلاقی و بروز رفتارهای خاصشان به مراتب نشان از #اشتباهی میدهد که در این نوشتار فرصتی برای پرداختن به آن نیست.

البته از انصاف به دور است اگر به مواردی که هم تایید صلاحیت شده اند و هم عملکردی شایسته و در خور داشته اند اشاره نکرد.

در آخر این مطلب را نیز به حضورتان برسانیم که چه خوب است این بار فضا را بازتر کرد تا خود مردم با رایشان فردی را #رد یا #تایید کنند.

این را هم به یاد داشته باشید با ادامه روندی که تایید شدگانتان در پیش گرفته اند چه بسا دیگر رد شدن در محضرتان موضوع مهمی تلقی نشود.

آنچه مهم است رد نشدن نزد #مردم است./بهار سیستان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.