۱۵ فرماندار سیستان و بلوچستان تغییر خواهند کرد/فرمانداران وام دار هیچ شخص یا گروهی نیستند! - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

علی زینی وند؛ معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:
در حال حاضر ۱۵ فرماندار صددرصد تغییر کرده و احتمال تغییر یک فرماندار دیگر نیز وجود دارد.

به گزارش نی زار و به نقل از روابط عمومی استانداری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: با این تغییرات صورت گرفته کار تغییرات در سال جاری به پایان می رسد چراکه سال مهمی را در پیش رو داشته و بحث انتخابات نیز بر اهمیت آن افزوده است، این تغییرات را نمی توان خانه تکانی دانست چراکه همه فرمانداران از بین همین افراد حاضر هستند.

🔹️ علی زینی وند بیان داشت: داشتن تائیدیه دستگاه های ذیصلاح در استعلام ها، شایسته سالاری، اعتقاد راسخ به اصول جمهوری اسلامی و برنامه های دولتی ، از جمله معیارهای انتخاب ماست.

🔹️ وی افزود: اینکه ببینیم چند نفر از این مذهب و آن مذهب هستند و چه تعداد از یک قوم و قبیله خاص هستند اصلا در گزینش ما قرار ندارد و از هیچ شخصی توصیه نپذیرفته ایم و می توانم با جدیت بگویم که با توصیه هیچ کس هیچ فرمانداری را منصوب نکرده ایم و فرمانداران ما وامدار هیچ شخصی نیستند.

🔹️ معاون استاندار در پایان گفت: فرآیند انتخابات در سطح استان ها به گونه ای است که هیئت اجرایی، هیئت نظارت استانها، هیئت بازرسی وزارت کشور، هیئت نمایندگان کاندیداها، نمایندگان خبرگزاری ها و نمایندگان احزاب در ستادهای انتخاباتی حضور دارند و این ساختار چند وجهی که همه همدیگر را چک و بررسی می کنند به گونه ای است که غیرممکن است در آن تقلبی صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.