زوال فرودگاه زابل و رونق فرودگاه #زاهدان - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : لغو پیاپی و کاهش شبهه افکن تعداد پرواز های فرودگاه زابل نه تنها نگران کننده بلکه بسیار نیز مشکوک می باشد!

نمایندگان #سیستان که به دلیل توقف های خاص در مسیر #زاهدان به #زابل همواره ترجیح می دهند از فرودگاه زاهدان برای تردد استفاده کنند و عملا لغو یا کاهش پروازها نه تنها ضرری برایشان ندارد که چه بسا توجیهی نیز برای تردد از طریق فرودگاه زاهدان برای این بزرگواران می باشد/ در مسیر رفت و برگشت به فرودگاه زاهدان به اصطلاح چند پروژه راه و گاز و مهمتر از همه قلعه رستم و دکل حفاری آبهای ژرف را بازدید می کنند و عکسی به یادگار و تبلیغات آینده میگیرند و متن و تاریخی بر زیر عکسهای تکراری شاید عایداتش برای نماینده بیشتر از حضور در فرودگاه زابل و ادامه این پروازها باشد.

آنچه در این بین مدنظر نیست خواست و منافع مردمی است که کاهش پروازهای زابل میتواند هزینه و هدر رفت وقت را بر سیستانیها تحمیل کند.

با رونق گرفتن پرواز ها در سال های گذشته طیف وسیعی از ساکنین منطقه سیستان ترجیح می دادند از طریق فرودگاه زابل تردد نمایند که در یکی دو سال گذشته و در دوره نمایندگی برخی مدعیان با لغو پیاپی پروازها عملا افرادی هم که حتی متعصب گونه تمام تلاش شان را برای پرواز از این فرودگاه انجام می دادند به اجبار راهی فرودگاه زاهدان می شوند و بدین ترتیب توجیهی برای کاهش پروازها نیز بدست می آید/

نمایندگان بنابر وظیفه ایی که نسبت به موکلین خود دارند باید حامی منافع آنها باشند. دایر شدن این پروازها بسختی صورت گرفته و حذف آنها بدون پیگیری ظلمی نابخشودنی است که در وهله اول متوجه کوتاهی نمایندگان در پیگیری و احقاق حقوق مردم است.

انتظار می رود نمایندگان اگر توان بهبود شرایط را ندارند حداقل تا پایان دوره نمایندگی شرایط را حفظ کنند. به هر حال اینگونه موارد که با بی توجهی و انفعال نمایندگان منجر به مشکلاتی برای مردم میشود در در دیدگاه و برداشت مردم از عملکرد نمایندگان تاثیر خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد میگردد در چند ماه پایانی دوره نمایندگی رفع مشکلات در اولویت قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.