نمایشگاه عکس سیستان فراموش شده در تهران - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار: نمایشگاه عکس سیستان فراموش شده در تهران تا چهارشنبه ادامه دارد که با توجه به استقبال مردم احتما تمدید ان وجود دارد

در این نمایشگاه ۸۰ عکس از عکس‌هایی که همراه با گروه عکاسان و مستندسازان جهادی از سیستان تهیه شده برای عموم به نمایش گذاشته شده و از مردم و مسئولان دعوت شده تا با حضور در نمایشگاه با گوشه‌ای از مشکلات سیستان و مردمش آشنا شوند.

به گزارش رسانه نی زار، مجتبی نورا و حامد غلامی از اهالی سیستان که در تهیه مستند و آشنایی ما با سیستان کمک کار ما بوده‌اند در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار عکس‌ها به ارائه توضیحات لازم می‌پردازند.

نمایشگاه عکس سیستان فراموش شده از شنبه تا چهار شنبه این هفته چهار راه ولیعصر پیاده روی جنب پارک دانشجو برپا و منتظر عموم علاقه مندان است.

گفتنی است یاسر عرب دو مستند درباره سیستان ساخته است. مستند اول با نام «ماهی‌ها در سکوت می‌میرند» شرحی است بر درد مردم سیستان که با واکنش‌های بسیاری مواجه شد و به دنبالش او به همراه جمعی از عکاسان و مستند سازان تبریزی به سیستان رفت و در قالب یک حرکت جهادی هنری مجموعه دوم این مستند را با نام «ماهی‌ها در سکوت نمی‌میرند» ساخت که در این مستند راه‌حل‌هایی برای مشکلات سیستان ارائه شده است و در کنار این سفر، عکاسان همراه این گروه جهادی مجموعه‌ای از عکس‌ها را از امروز سیستان تهیه کرده‌اند که در نمایشگاه‌های عکس در تهران و قم و دیگر استان‌ها به نمایش گذاشته شود.

تصاویری از این نمایشگاه/

حامد غلامی

سیستان فراموش شده (4)

 

سیستان فراموش شده (2)

 

سیستان فراموش شده (10)

 

سیستان فراموش شده (11)

 

سیستان فراموش شده (12)

 

سیستان فراموش شده (13)

 

سیستان فراموش شده (5)

 

سیستان فراموش شده (6)

 

سیستان فراموش شده (7)

 

سیستان فراموش شده (8)

 

سیستان فراموش شده (9)

 

 

سیستان فراموش شده (1)