حامد شهرکی مقدم:عملکرد شهرداری مطلوب نیست و به دلیل ضعف در سیستم مدیریتی ، شهرداری زابل دچار روزمرگی شده است. - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار: با توجه به انتشار خبری در رسانه های محلی سیستان مبنی بر پلمپ سرویس بهداشتی میدان یعقوب لیث به دلیل شکایت مالک زمین , حامد شهرکی مقدم سخنگوی شورای شهر زابل ضمن رد این مسئله بیان داشت : مسدود شدن حساب های شهرداری هیچ ارتباطی به پلمپ شدن سرویس های بهداشتی نداشته و نباید افکار عمومی را به سمت و سوی دیگر سوق دهیم.

به گزارش رسانه نی زار به نقل از سیستان آنلاین : حامد شهرکی مقدم در گفتگو اختصاصی اظهار داشت : عملکرد شهرداری مطلوب نیست و به دلیل ضعف در سیستم مدیریتی ، شهرداری زابل دچار روزمرگی شده است.

شهرکی مقدم در ادامه افزود : عدم تعامل با مردم , معتمدین , مراجعه کنندگان و الخصوص طلبکاران شهرداری زابل یکی از دلایل رکود اداری در شهرداری می باشد. باید همه کمک کنیم تا شهرداری از این وضعیت خارج شود و بدنه ی شهرداری پویا گردد.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر زابل بیان کرد : در اینکه شهرداری دارای مشکلات مالی می باشد جای هیچ بحثی نیست اما اگر با تدبیر بیشتر و تعامل بهتری با طلبکاران برخورد می کردیم امروز شهرداری به مرز بحران نمی رسید

وی با اشاره به اختلاف مالکین از گذشته دور با شهرداری افزود: این پرونده ها و اختلافات از دوره های گذشته به شهرداری تحمیل شده است وقتی در این خصوص تدبیر نشود و با فرد طلبکار بصورت نامناسب برخورد شود منتج به شکایت و پلمپ املاک اعتراضی می گردد.

حامد شهرکی مقدم برخورد نامناسب شهردار و مسئولین ذیربط را منجر به قانونی شدن موضوع دانست و عنوان کرد : چندین پرونده حقوقی در راستای املاک اختلافی شهرداری در جریان می باشد که تنها راهکار حل این اختلافات تعامل و تدبیر می باشد.

سخنگوی شورای شهر زابل با اشاره به طرح تکریم ارباب و رجوع در ادارات بیان کرد: در شهرداری زابل برخورد مناسبی جهت تسهیل در امورات شهروندان صورت نمی گیرد با توجه به اینکه همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم بعنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. این موضوع می بایست یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری باشد.

حامد شهرکی مقدم خاطر نشان کرد : در حال حاضر بیشتر کارهای اعضای شورای شهر پاسخگویی به نامه‌های و مراجعات مردمی جهت شکایت از عملکرد شهرداری متمرکز شده است. شهردار باید بتواند مسایل و مشکلات شهری را به تنهایی حل و فصل نماید این در حالی است که شهرداری با این موضوع بسیار فاصله دارد.