انتصاب مدیران در سیستان با اعتدال منافات دارد - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نماینده زابل گفت: انتصابات مدیران سیستان و بلوچستان برپایه یک تفکر جناحی بوده و با اعتدال منافات دارد، وقتی مسئولان نمی‌خواهند خانواده‌ آن‌ها در این استان زندگی کنند، آیا این عدالت است.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی نی زار، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حلیمه عالی نماینده مردم زابل در اخطار قانون اساسی با انتقاد از مدیریت امنیتی و سیاسی استان سیستان و بلوچستان  گفت: براساس اصل ۲۲ قانون اساسی حیثیت، جان، مال حقوق مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است مگر در مواردی که قانون مجاز بداند.  
 
وی افزود: علی‌رغم تلاش شبانه روزی سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) ناامنی‌های این استان ادامه دارد و ریشه آن در عدم مدیریت صحیح امنیتی و سیاسی در استان، بی‌توجهی به علما و ریش سفیدان و خرد جمعی است.  
 
این نماینده مجلس ادامه داد: انتصابات مدیران سیستان و بلوچستان برپایه یک تفکر جناحی بوده و با اعتدال منافات دارد. وقتی مسئولان نمی‌خواهند خانواده‌ آن‌ها در این استان زندگی کنند، آیا این عدالت است. 
 
براساس این گزارش نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه نیز در تذکری ضمن تسلیت به شهادت رسیدن هموطنان سیستانی طی هفته های اخیر در این استان گفت: ما از پنج وزیر درباره اینکه چرا امنیت در این استان برقرار نمی شود سوال کردیم./مهر