دعوت فرماندار ویژه شهرستان زابل از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

بسم الله الرحمن الرحیم  ناظری

روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زور گو بدانند که مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.
حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای از امام خمینی (ره) جهت آزادسازی قدس از الحاد و شرک و رهایی  قد سیان  فلسطین از ظلم و آوارگی است .
امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس  بدلیل حملات دد منشانه رژیم غاصب قدس وبه خاک وخون کشیدن کودکان و جوانان روزه دار بیش از پیش احساس می شود.
ازاین رو مردم همیشه انقلابی و مومن ایران یکپارچه وبا وحدت مثال زدنی خود قدرتمندانه تر از سال های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین خواهند شتافت.
از همه خواهران و برادران همیشه در صحنه ، آگاه و ولایت مدار زابل می خواهم تا بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جمعه، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه مظلوم داده شود  

ان شا الله

هوشنگ ناظری فرماندار ویژه زابل