نسخه عجیب شهریاری برای مقابله با تروریست ها/ باید مقابله به مثل کرد!!!! - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نسخه ای عجیب و قابل تامل برای مقابله با عملیات تروریستی ارائه نمود، وی راه مقابله با این نوع IMG08405613اقدامات را مقابله به مثل  دانست!!

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راهی که در شرایط حاضر برای مقابله با تحرکات تروریستی در مرزهای جنوب شرق مانده، مقابله به مثل است.

به گزارش نی زار، دکتر حسینعلی شهریاری که بصورت تلفنی با برنامه گزارش ویژه خبری شبکه دو سخن می گفت اظهار کرد: ۱۰ سال است که سیستان و بلوچستان درگیر حوادث تروریستی بوده و هر دولت و مسئولی که روی کار آمده جهت کنترل و مقابله با تروریست ها در مرزهای جنوب شرقی شعار داده و از عمل خبری نبوده است.

نماینده مردم زاهدان در ادامه خاطرنشان کرد: هر دفعه که عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان انجام می شود مسئولین سریعا محکوم کرده و فقط می گویند پاکستان باید جوابگو باشد، ما تنها شعار می دهیم، طبق توافقات مرزی ایران حق دارد تا حدود ۵۰ کیلومتر به داخل خاک پاکستان برود و با اشرار مقابله کند اما عملا چنین کاری انجام نمی شود.

وی از مسئولین بخصوص وزارت کشور و وزارت دفاع خواست تا سریعا وارد عمل شوند و جلوی این حرکات تروریستی را بگیرند چراکه استان و حتی کشور بخاطر این ناامنی ها ضررهای زیادی خواهد دید/ایسنا