بیانیه جوانان اصلاح طلب سیستان در پی توافق هسته ای - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : جوانان فعال اصلاح طلب سیستان طی بیانیه ای ضمن قدردانی از تلاشهای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در حل مناقشه اتمی ایران این اتفاق تاریخی بزرگ را تبریک گفتند.

بیانیه-جوانان-اصلاح-طلب-سیستان
هوالابصار

مردم صبور ، شریف و نجیب ایران همیشه قهرمان ، امروز شاهد انیم که پس از ۱۲ سال مذاکره ، این مهم به سرانجام رسید ، تفکر۲۳ ماهه اعتدال بر افراط و تفریط غلبه کرد، آغاز اصلاحانه مذاکرات در دهه گذشته که روزی نوید بخش و پیام آور بهترین ها برای ایران اسلامی و همیشه سرافراز بود پس از پستی و بلندی دوران افراط ،در دولت تدبیر و امید و آن هم در برابر پنج قدرت بزرگ دنیا توسط فرزندان غیور و مومن این سرزمین با تمام قوای اعتدالی خویش با شیواترین فنون دیپلماسی ممکن و با اهداف و آرمان های انقلاب و حفظ ارزش ها و رشادت های شهیدان و جانبازان نظام اسلامی و تامین آسایش و آرامش اجتماعی مملکت مقتدرانه پیروز شد .

این پیروزی جهانی که لبخند آریایی و شور و هیجان را در دل هر ایرانی زنده کرد نشات گرفته از لبیک ایرانیان در حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ۹۲ بود .

پیروزی اعتدال و منش اصلاحات مردمی که به دنبال تغییر محسوس بودند و با اعتماد به آن سربلند شدند .

و اینک این سربازان متفکر دیپلماسی ایران بودند که با منطقی اسلامی و با تاسی از فرهنگ عاشورای حسینی ، وصایای ارزشمند امام خمینی (ره) و بیانات گهربار مقام معظم رهبری به مقصود نهایی رسیدند .

خدای را شاکریم که خون شهیدان به ثمر نشست و شرمنده شهدای هسته ای ایران نشدیم . بی تردید حمایت های قاطعانه مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده بود که باعث شد تا سرداران دیپلماسی ایران شجاعانه و با محسوس کردن این پشتوانه با دلگرمی تمام این مهم را به اتمام برسانند .

تدبیری که به ثمر نشست امیدها را در قلوب زنده کرد و ضمن آنکه مقدمه ای برای اصلاح افراط در صحنه های سیاسی و بین المللی خواهد بود ، باعث اعتلا و سربلندی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم خواهد شد.

مبارک باشد این پیروزی .

جوانان فعال اصلاح طلب سیستان / بیست و سوم تیرماه سال یکهزاروسیصدونودچهارهجری شمسی