زهرا اربابی : مردم ‌سیستان و بلوچستان ‌انتظارات خود را فریاد نمی زدند!/باید به قابلیت‎های منطقه ‌اعتماد داشته باشیم - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار -زهرا اربابی ” معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان ” عنوان کرد:‌ یکی از دلایل عقب‌ماندگی استان ما این است که مردم ‌‌استان انتظارات و مطالبات خود را فریاد نمی‌زدند و از برکت‎های دولت تدبیر و امید ایجاد فضا و بستری مناسب و هوشمندانه است تا مردم با منطق خواسته‎های خود را فریاد و از مسئولان خواستار شوند.

وی گفت: ما مسئولان باید حضور پر رنگی در بین مردم داشته و در کنار مردم باشیم ‌و مشکلات را به طور مستقیم شناسایی و‌ رصد کنیم و با مردم رفتار صمیمی داشته باشیم.

اربابی عنوان کرد: ما مسئولان اجرایی وظیفه داریم دستاوردهای ملی خود را برای مردم شفاف‌سازی کنیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هیچ مدیری به تنهایی نمی‎تواند تصمیم بگیرد و ما باید از توان فکری دیگران استفاده کنیم و برای باور کردن قابلیت‎های منطقه باید اعتماد داشته باشیم .

وی همچنین بیان کرد: شهرستان مهرستان ظرفیت‎های خوبی برای صنعت گردشگری دارد و ۱۵۰ آثار باستانی در این شهرستان وجود دارد که ۳۲ اثر ان به ثبت ملی رسیده است.

اربابی در نشست هم اندیشی با جوانان – نخبگان و بانوان شهرستان مهرستان بیان داشت : جوانان باید در تمامی زمینه‌ها همفکری داشته باشند و در راستای رفع مشکلات، راهکارهای خویش را ارائه و در تخصص‌های خویش به خوبی ایفای نقش نمایند.

زهرا اربابی عنوان کرد: حضور شما نخبگان، دانشجویان و فرهنگیان در منطقه نعمت است باید از استعدادهای شما برای توسعه و عمران منطقه کمک گرفت.

زهرا اربابی (1)

زهرا اربابی (2)

زهرا اربابی (3)